Saturday, January 5, 2013

Broken Heart !!!!


Biar tidur mlm ku terpelihara dri segala bisik2an syaitan dan makhluk2 yg terkutuk... 
ya Rasulullah peliharalah mlm ku ini utk ku merehatkan tubuh bdan ku ini agar aku lebih bertenaga untk esok harinya... :'(

Susahnye nk melelapkan mte tiap kli time nk tido.. knape pn xtau skit hati lahhhhhhhhhhhhhh..
asyik terpikir perkara yg xakn menjadi.. masih nk mengharap perkara yg xkn dtg pd dri ini.. susah hati btl la..  
pkir tang keje lgi.. stu job pon xde yg kene ngan ak... but whyyy :'( pedih la perasaan mcm ni..
tp ku pujuk jua perasaan ni agar ia adalah ketentuana ilahi... 


benarlah ak perlu terus berdoa agar aku terus berusaha utk mencari sesebuah kehidupan yg akan menentukan masa dpan ku... tp belum masanye Allah nk tunaikan segala permintaan ku.. Allah lebih mngetahui dri ku ini... 


Aku tetap ada Mu ya Allah.. jauh mana sekalipn aku dimuka bumi Mu ini.. Engkau tetap bersama ku..
ya Allah peliharah hati ku Enkau genganlah hati ku di saat aku didalam kesedihan.. agar aku xmelampaui batas ku terhadapMu ya Allah... 


Ya Allah andai dia yg Engkau takdirkan utk ku selama ini biarlah dia seorg insan yang mendambarkan rasa cintanya kepada Mu ya Allah agar ia adalah insan yg ku dambarkan selama ini.. 
jika benar cinta itu Kerana Mu ya Allah maka biarkanlah ia mengalir mengikut aliranMu ya Allah.. 

No comments:

Post a Comment